İŞKUR’dan lise mezunu 1650 Büro Memuru alımı! Sınavsız ve KPSS şartsız…
Türkiye İş Kurumu, ülke genelinde farklı illerde istihdam etmek üzere 1650 kişilik büro memuru alımı yapacağını duyurdu. Başvuru yapacak adayların en az ortaöğretim (lise) mezunu olmak ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak gibi kriterleri taşımaları gerekiyor. Lise mezunu adayların yanında ön lisans ve lisans mezunlarının da başvuru yapabileceği ilanlar bulunmaktadır. Adaylar, haberin içerisinde yer alan ‘’Başvuru’’ linkine tıklayarak istedikleri ilana başvuru yapabilir veya CV’lerini ilgili personele yollayabilir. Söz konusu istihdam özel sektör kurumlarına yapılacaktır. İşte detaylar…
HANGİ ALANLARDA BÜRO PERSONELİ ALINACAK?
-
Büro İşçisi
-
Büro Makineleri Teknik Servis Elemanı
-
Büro Memuru (Dış Ticaret)
-
Büro Memuru (Genel)
-
Büro Memuru (Noter Katibi)
-
Büro Memuru (İdari İşler)
-
Büro Yönetimi Elemanı
-
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Meslek Elemanı
İŞKUR BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
İŞKUR’dan başvuruları kabul edilen büro personeli ilanına başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
-
Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
-
Kurumların belirlediği özel şartlara sahip olmak,
-
Sağlık probleminin olmaması,
-
En az lise mezunu olmak, (önlisans ve lisans mezunları için ilanlar da yer almaktadır)
-
Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, analitik düşünebilen, analiz ve raporlama yapabilen, iletişim becerisi yüksek, araştırmacı ve yenilikleri takip eden, insan ilişkileri kuvvetli, sonuç odaklı
-
İlanların özel başvuru şartlarında yer alan yaş aralığında olmak,
-
Office programlarına hakim olmak,
-
Güler yüzlü olmak.
NASIL BAŞVURU YAPILIR?
İŞKUR tarafından yayımlanan büro memuru alımı ilanlarına başvuru yapmak için, İŞKUR’un üye profiline e-Devlet üzerinden online olarak kayıt girerek yaptırmanız gerekmektedir. Devamında başvuru yapmak için aşağıdaki linke tıklayarak size uygun il ve ilçelerdeki ilanları görebilir ve başvuru işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İlana Başvuru Yapmak İçin Tıklayınız!
BÜRO MEMURUNUN GÖREVLERİ NELER?
Büro memuru, ofis ve büro gibi ortamların günlük işleyişlerinin aksamadan devam etmesini sağlayan kişidir. Ofis içi iletişim ve yazışma işlerinin çoğu kısmını üstelenen bu kişiler, aynı zamanda firmanın dışa açılan yüzü olarak da görev yapabilirler.
Büro memuru iş ilanı yayınlayan firmalar, işe alacakları kişilerden; günlük yazışmaları yapmak, dökümler alıp dosyalamak, raporlama yapmak, dışarıdan gelen misafir ve müşterilerle temas kurmak, resmi kurum ve kuruluşlarla bağlantıyı oluşturmak gibi işleri yerine getirmelerini beklerler. Büro memuru iş ilanları veren firmaların kriterleri, çalışma alanlarına göre değişiklik gösterebilmektedir.
Dış ticaret alanında faaliyet gösteren bir firma, işe alacağı büro personelinin dil bilmesini isteyebilirken; muhasebe ofisleri, kendileri için çalışacak kişilerden iş ile ilgili programları kullanabilmelerini bekleyebilmektedir. Büro memuru ilanları oluşturan firmalar, bütün adaylardan; aktif olarak bilgisayar kullanabilmelerini isterler. Ekip çalışmasına yatkın, düzgün bir diksiyona ve iş disiplinine sahip olan kişilerin, büro memurluğu yapma konusunda gereken vasıfları taşıdıkları görülmektedir.
İŞKUR KAYDI NASIL YAPILIR?
İş aramanın ilk adımı kayıttır. Kurum hizmetlerinden yararlanmak isteyen iş arayanların Kurum portalına üye olarak veya şahsen Kurum ünitelerine başvurarak kayıt olmaları zorunludur. Başarılı bir eşleştirme için hem açık iş hem de iş arayan kişi hakkında tam ve doğru bilgilerin bulunması zorunludur.
Gerek internet üzerinden gerekse Kurum personeli aracılığı ile kayıt yaptıracak olanların kendileri ile ilgili bilgileri tam ve doğru olarak yansıtmaları uygun işe yerleştirilmelerinde oldukça önemlidir. Bu nedenle, lütfen kişisel, iletişim, eğitim, meslek ve diğer bilgilerinizi tam ve doğru olarak sisteme giriniz.